En weer gaaan!

18 juli 2016 - Schiphol, Nederland

Jaaa het is weer zover! Ik zit op dit moment te wachten op Schiphol voor mijn vlucht naar Cuzco. Weer op weg naar het liefste vriendinnetje Suus.  Na een heerlijk weekend in Maastricht en een fantastisch feestje bij André Rieu werd ik gisterochtend wakker op de hotelkamer en realiseerde ik me dat het nu wel heel dichtbij kwam. Al die maanden/weken heb ik vooral eerst uitgekeken naar het weekendje Maastricht. Toen dat op zijn einde liep was het tijd om verder te kijken en me nog meer te verheugen op het volgende avontuur.

Nadat we gistermiddag onverwacht werden opgehaald door Jesper in Zwolle hebben we 's avonds eerst nog lekker gebarbecued. Na uitgebreid gedoucht te hebben deed ik een poging om te slapen. Dit mislukte behoorlijk want ik had toch wel last van gezonde kriebels in mijn buik. Vannacht om 3 uur zijn we richting Schiphol vertrokken. Het inchecken van mijn bagage duurde best lang dus we hadden niet heel veel tijd meer. Nog snel even een kopje koffie en toen afscheid genomen van papa, mama en Jesper.
Op dit moment wacht ik op mijn vlucht naar Londen. Daar stap ik in een ander vliegtuig dat mij naar Miami brengt. Vervolgens stap ik daar in het vliegtuig richting Lima om vervolgens door te reizen naar Cuzco. Morgenochtend om 5 uur lokale tijd kom ik aan in Cuzco. Suus moet dus vroeg haar bed uit!

Ik blijf twee dagen in Cuzco om bij te komen van de vluchten en te wennen aan de hoogte. Donderdag ga ik met een georganiseerde tour naar Machu Piccu! Vrijdag kom ik dan weer terug, Suus is dan ook klaar met haar stage. We blijven het weekend nog in Cuzco en vertrekken als het goed is zondag met de nachtbus richting Bolivia.

Ik hou jullie op de hoogte. :)

Tot over ongeveer 6 weekjes!
Liefs Kirsten

1. Hanneke Feikema:
    18 juli 2016
    Lieve Kirsten leuk om met je mee te genieten van alweer een groot avontuur!! Liefs Hanneke
  2. Hilly:
    Lieve Kirsten
    Heel veel plezier, ik ga je volgen.

xxx
  3. Jetty: